.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد توکلی به سوگ برادر نشست
ابوالقاسم توکلی برادر احمد توکلی در اثر کرونا درگذشت .شمال نیوز این مصیبت را به وی و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته از خداوند طلب رحمت واسعه برای آن مرحوم دارد.
احمد توکلی به سوگ برادر نشست

شمال نیوز: ابوالقاسم توکلی برادر احمد توکلی در اثر کرونا درگذشت .

آنچه در ادامه می‌آید متنی است که دکتر احمد توکلی نگاشته است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانمرد دیگری از میان ما رفت

در آخرین شب از سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، برادر بزرگوارم تیمسار ابوالقاسم توکلی، امیر بازنشسته نیروی انتظامی، که بزرگ خانواده ما بود، به بیماری کرونا به سرای جاوید کوچید.

وقتی از جاودانگی یاد میکنیم، سخن از بی پایانی و بینهایت است که افزودن درازای عمرمان در دنیا، هر اندازه باشد، بی پایانی و مانایی آخرت را دگرگون نمی کند. خواه 76 سال عمر بیژن مهربان و دل رحم ما باشد(ابوالقاسم به بیژن مشهور بود.) یا عمر حضرت نوح.
 چگونگی عمر مهم است که دو سرای ما را می سازد ، نه کوتاهی یا بلندای آن! این چگونگی نیز در گروِ ِ بینش، منش، روش و انگیزه های خودِ ما است.

امام کاظم علیه السلام هنگام خاکسپاری کسی، نگاهی به درون گور انداخت و بدین مضمون فرمود: اگر زندگی این سرای پایانش این است، دیگر دنیا شایسته دلبستگی نیست؛ و اگر زندگی سرای بی پایان، آغازش این است، سزاوار است همه دلشوره ها و نگرانی های ما در دنیا، برای آخرت باشد. اگر این گوشزد امام برحق، آویزه گوش ها باشد، در این صورت دنیا نیز تأمین خواهد بود؛ که به راستی و درستی گفته اند: آن کس که گندم برای گندم می کارد، کاه که خوراک ستوران است به تَبَع خود حاصل آید!

خداوندا ! عزیزِ جوانمرد ما، که با غریبان و ضعیفان مهربان بود، مهمان توست. او را بر سفره کرامت خویش بنشان و از شراب طهور بنوشان و لباس آسودگی جاودانه بر او بپوشان. بر همه بازماندگان، بستگان، دوستان و آشنایان به ویژه همسر مهربان، فرزندان عزیزش، خواهر و این برادر کوچکش و دوستان با معرفتش، از آسمان، صبر جمیل بباران. آمین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.